Programma 20e editie Bosma & Schuur Jeugdtoernooi

24 augustus 2023 18:15

Voor alweer de 20e editie van het fantastische Bosma & Schuur Jeugdtoernooi is vv HSC er weer in geslaagd om enkele mooie betaalde voetbal organisaties en regionale clubs naar het sportpark Henk Bruins in Sappemeer te halen. Het Jeugdtoernooi zal plaatsvinden op zaterdag 26 en zondag 27 augustus 2023. Ook dit jaar is AFC Ajax met vijf teams weer enorm vertegenwoordigd op dit prachtige Bosma & Schuur Jeugdtoernooi! Hier zijn we als vv HSC enorm trots op! Naast Ajax ...

Naast Ajax is ook PSV dit jaar wederom vertegenwoordigd. Vanuit het buitenland komen Werder Bremen (Dui) en Royale Union Saint-Gilloise (Bel) met meerdere teams onze kant op. Dus ook dit jaar hebben we weer een internationaal toernooi door deelname van deze twee prachtige clubs! Ook de Koninklijke HFC uit Haarlem en PEC Zwolle mogen we weer begroeten in verschillende categorieën. Vanuit het noorden hebben we dan FC Groningen, FC Emmen, SC Cambuur en Parkstad Academie die het deelnemersveld bij de BVO's compleet maken. Bij de regioteams hebben we dit jaar in drie verschillende categorieën, zeven deelnemende verenigingen te noemen; HSC, HS88, Hoogezand, Velocitas 1897, Be Quick 1887, GVAV Rapiditas en Actief. We hopen weer op een prachttoernooi waar wij als HSC iedereen weer gastvrij zullen ontvangen!Voor het eerst dit jaar zal het toernooi werken met de app Tournify.

1. Deze app kun je alvast downloaden in de play of app store.
2. Scan daarna met je camera de onderstaande QR code en kom direct op onze toernooipagina in de app Tournify!

3. Of klik op deze link. www.tournify.nl/live/bosmaenschuurjeugdtoernooi2023

qr-code.png

Ook onze website is geheel bijgewerkt voor de 20e editie op zaterdag 26 en zondag 27 augustus 2023. Bosma & Schuur Jeugdtoernooi 2023
Unknown.jpg