Henk Blijham is begonnen als technisch jeugdcoördinator!

18 april 2021 7:15

Henk Blijham is inmiddels vol enthousiasme begonnen in zijn functie als technisch jeugdcoördinator. In de brief hieronder stelt Henk zich graag even voor en verteld hij over zijn werkzaamheden op korte termijn.

Beste leden en ouders/verzorgers,

Zoals een ieder heeft vernomen ben ik aangesteld als Hoofd Jeugdopleiding bij onze vereniging. Het liefste had ik mij voorgesteld op een (ouder)avond alleen door Covid is dit (helaas) nog niet mogelijk. De afgelopen weken ben ik al een paar dagen op de club geweest en heb ik gezien op een vol sportpark dat alle jeugdspelers vol energie en plezier aan het trainen waren en dat is een groot compliment aan de begeleiding op dit moment!

Vanaf april ben ik dus werkzaam bij HSC als Hoofd Jeugdopleiding. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het technisch beleid en zal dit samen met het kader vorm gaan geven binnen onze jeugdafdeling. Wanneer het weer mogelijk is zal ik hier zeker een toelichting op geven. De eerste weken heb ik vooral besteed om informatie te verzamelen. Voor de korte termijn ben ik bezig met een aantal dingen.

Hoe het huidige seizoen af te maken en af te sluiten met (hoogwaarschijnlijk) de corona regelgeving? Gezien de routekaart van het kabinet ben ik bang dat we helaas niet meer in competitie verband mogen voetballen dit seizoen.

Verder een concept-indeling (aantal teams) te maken voor het seizoen 21/22, zodat we straks alles gezamenlijk kunnen invullen. Hoe we dit precies gaan doen zal door het bestuur medio mei gecommuniceerd worden. Uiteindelijk hoop ik dat we begin juni alles gereed hebben voor het nieuwe voetbalseizoen. Nu maar hopen dat we de komende periode het virus onder controle kunnen krijgen, zodat we gezamenlijk weer naar het sportpark kunnen om onze jeugdleden aan te moedigen!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan ben ik bereikbaar per mail.

Tot snel op het veld bij onze mooie club!

Met vriendelijke groet,

Henk Blijham