HSC en Henk Veenhof in goed overleg per direct uit elkaar.

20 december 2023 20:30

Het bestuur van HSC heeft in goed overleg met hoofdtrainer Henk Veenhof besloten om per direct uit elkaar te gaan. Het bestuur ziet in dat er niet langer een draagvlak is tussen trainer en spelersgroep. In de laatste maanden is er nog geprobeerd één en ander te veranderen binnen de selectie om het tij alsnog te keren. Helaas is dit niet in positieve zin veranderd. Hierdoor hebben beide partijen in goed overleg besloten per direct te stoppen met de werkzaamheden. Veenhof werd in de zomer van 2020 hoofdtrainer bij HSC en is 3,5 seizoen hoofdtrainer geweest bij onze club. Ondanks de mindere laatste periode willen we Henk bedanken voor zijn tomeloze inzet voor de vereniging. Assistent-trainer Johan Rieks zal samen met Johan Pekelder het huidige seizoen afmaken als vervangers van Henk Veenhof.