Teamindelingen seizoen 23-24.

7 juni 2023 20:00

Beste jeugdleden,

Onderaan dit bericht staat het totale overzicht van de indelingen voor het seizoen 23/24. De O7 t/m O11 was reeds bekend, de O12 t/m O19 zijn toegevoegd aan dit overzicht.

Ook nu vragen wij begrip voor het harde werk van alle vrijwilligers. Het kan zijn dat je erg tevreden bent, daar zijn wij blij mee. Als de indeling je tegenvalt maak je dan geen zorgen. De indelingen kunnen aan het begin of in de loop van volgend seizoen nog veranderen. Daarom even een paar belangrijke punten op een rij:

Dit zijn de tijdelijke indelingen. Afhankelijk van het ledenaantal in augustus kan er wat veranderen en zelfs in het seizoen vinden er soms veranderingen plaats als dit beter is voor de ontwikkeling van de spelers.
Als er vragen of opmerkingen zijn kun je eerst terecht bij je huidige trainer. Waar nodig stuurt hij/zij je door naar de juiste jeugdcoördinator.
Sommige teams hebben nog geen trainer/leider. Dit is niet iets om je zorgen om te maken, wel vragen wij medewerking in de zoektocht. Als je iemand kent die dit leuk vindt horen wij dit graag.
Het kan zijn dat er nog verschuivingen plaats vinden in de begeleiding (trainer/leider). Als dit zo is wordt dit team hierover ingelicht.

Wij wensen iedereen nog veel plezier met de afsluiting van dit seizoen en zien jullie graag volgend seizoen weer op ons sportpark!

Jeugdbestuur v.v. HSC
Edwin Bosma, hoofdjeugdopleiding v.v. HSC

Indelingen vv HSC 23-24.pdf
Indelingen vv HSC 23-24.docx (word document)