HSC op zoek naar train(st)er / begeleid(st)er damesteam (11-11).

17 juli 2022 9:00

HSC is z.s.m. op zoek naar een train(st)er/begeleid(st)er voor ons damesteam dat 11-tegen 11 speelt komend seizoen op de zaterdag. De meeste dames speelden voorgaande jaren zeven tegen zeven bij HSC en willen komend seizoen graag wekelijks in competitieverband spelen. Dit elftal traint twee keer per week op de maandag en de woensdagavond. En op zaterdag wordt er een wedstrijd gespeeld. Hiervoor zoeken wij dus een train(st)er / begeleid(st)er die de trainingen verzorgd en de wedstrijden begeleid.

Heb je interesse laat dit dan weten aan [email protected] en laat je naam met telefoonnummer hier achter. Wij zullen dan z.s.m. contact met je opnemen om een eventuele afspraak te maken.

Bestuur HSC