Enquête massaal beantwoord!

4 april 2022 19:00

De enquête onder leden en niet-spelende leden die afgelopen maand kon worden gemaakt is 126 keer beantwoord. Het bestuur is daarmee uitermate tevreden! We willen iedereen dan ook danken voor zijn/haar tijd voor het invullen van deze enquête. De resultaten zullen ongeveer binnen 2 à 3 week kenbaar gemaakt worden op onze site. Met 126 ingevulde enquêtes is het een prima en reëel beeld van onze vereniging geworden. Het bestuur gaat nu bezig op basis van de uitkomsten van deze enquête met het maken / verbeteren of vernieuwen van het beleidsplan voor de aankomende jaren. Wij houden jullie op de hoogte.

Het bestuur.