HSC doet mee met actie van Stichting Opkikker voor het goede doel!

13 oktober 2021 19:15

In de kantine staan sinds maandag 2 dozen waar men zijn of haar oude mobieltje in kan doen. Deze actie is van Stichting Opkikker en helpt gezinnen met een ziek kind.

Help mee om oude mobieltjes in te zamelen voor Opkikker! Ze worden goed gerecycled door Eeko én wij ontvangen voor iedere telefoon een vergoeding!

Voor ieder ingeleverd mobieltje krijgt Stichting Opkikker een vergoeding, welke varieert tussen de  € 0,35 en  € 3,00. De uiteindelijke hoogte van de vergoeding is afhankelijk van de kwaliteit van desbetreffende telefoon. Het geld dat wordt opgehaald met de mobieltjesactie wordt gebruikt om Opkikkerdagen te organiseren voor gezinnen met een langdurig ziek kind. Voor deze gezinnen organiseren we een dag vol ontspanning en plezier, zodat zij het ziek zijn, de ziekenhuisbezoeken en nare behandelingen even kunnen vergeten.

D305930B-91C0-47D5-864A-A8EC72D8E6CF.jpeg  D1D75029-20DB-4411-B19C-1B40CFADF4C0.jpeg

mobiel.jpg