BTER Financieel sponsort wedstrijdbal aan de jeugd.

13 september 2021 7:45

BTER Financieel sponsort wedstrijdbal aan de jeugd. Afgelopen seizoen werd BTER Financieel bordsponsor bij onze vereniging. Johan Zuidema eigenaar van de vestiging in Hoogezand wilde nog graag iets voor de jeugd van HSC doen en sponsorde een mooie wedstrijdbal.

De adviseurs van BTER financieel geven je op persoonlijke en laagdrempelige wijze een compleet hypotheekadvies. Zo weet jij precies waar je aan toe bent. Dat is erg fijn als je een grote financiële beslissing moet nemen. Binnen de adviezen staan jouw belangen voorop en de samenwerking met jou is onze belangrijkste prioriteit. Als klant kun je er volledig op vertrouwen dat alles op tijd en goed geregeld wordt.

Contact verloopt via de telefoon, e-mail of WhatsApp en afspraken zijn ook ’s avonds en in het weekend mogelijk. Onze adviseurs zijn vrijwel altijd te bereiken op het moment dat je een vraag hebt. Wil je ook een vertrouwd en onafhankelijk hypotheekadvies? Neem dan contact op met ons.

1F77EB2D-FCB2-4CBC-8937-7B0242B72135.jpeg
8B2D745D-7F68-476D-A603-E5D8CBAD8CE1.png