Zanger Johan Raspe (75) bekend van de HSC hit ‘Sapmeer is aans’ overleden.

18 juli 2021 18:45

Met veel verdriet hebben we vandaag kennisgenomen van het overlijden van Johan Raspe. Johan is 75 jaar geworden. We wensen familie en vrienden van Johan ontzettend veel sterkte toe de komende tijd.

Johan was met zijn hit ‘Sapmeer is aans’ waarin hij onze club HSC noemde (En HSC was nummer aine in 2B) nog altijd enorm populair bij onze vereniging. Zeker als HSC weer eens promoveerde of er andere kleine sportieve successen gevierd werden werd de hit van Johan altijd steevast gedraaid! Het lied gaf ook goed de sfeer weer van Sappemeer uit het verleden, waarin ook veel oud-leden mooie herinneringen op haalden.

Nogmaals wensen wij namens onze gehele vereniging familie en vrienden van Johan via deze weg veel sterkte toe de komende tijd!

Namens het bestuur Hans Nijland (voorzitter HSC)

_Raspe.jpg

E63B0BAF-7AB4-4B69-A239-67D4CD78E5C8.jpeg