Brief over kledingfonds voor alle spelende leden van HSC!

1 juli 2021 18:15

Aan alle voetballende leden van de v.v. HSC,
(Deze brief is ook per post verzonden naar onze spelende leden)

Algemeen:
Het seizoen 2020/2021 loopt naar het einde, ook onze vereniging is uiteraard getroffen door de corona crisis. Om te beginnen willen we onze leden, vrijwilligers, sponsors en alle relaties danken voor de steun en loyaliteit aan onze vereniging.
Achter de schermen wordt hard gewerkt, om straks als er naar we hopen, weer volledig gesport kan worden, wij er als vereniging klaar voor zijn. Zo zijn we druk bezig om ons clubhuis het Kraaiennest helemaal te moderniseren. Het clubhuis moet straks voelen als een onderkomen wat nog meer gezelligheid uitstraalt en waar iedereen jong en oud zich thuis voelt. Zoals bekend, willen we naast de zondag afdeling en onze jeugdafdeling, volgend seizoen ook starten met een zaterdag senioren recreatie team en damesvoetbal.

Kledingsponsor Robey-Sport Inn:
De afgelopen periode hebben wij een prachtig sponsorcontract getekend met een heel mooi kledingmerk, te weten Robey-Sport-Inn. (Ook FC Groningen speelt komend seizoen met Robey)
Één en ander betekent dat vanaf komend seizoen, ieder lid van de vereniging, wordt voorzien van een nieuw Robey-HSC shirt, short en HSC voetbalkousen. Wel vragen wij van de leden voor dit kledingpakket een kleine jaarlijkse bijdrage van €10,00 per spelend lid. Seizoen 2022-2023, zal de jaarlijkse bijdrage €15,00 per spelend lid zijn.

Gezien de coronacrisis waar we ongetwijfeld allemaal hinder van ondervonden hebben en nog steeds, willen we komend seizoen starten met €10,00 per spelend lid.

De jaarlijkse bijdrage welke wordt betaald ten behoeve van het vervangen van nieuwe kleding, komt hiervoor in een speciaal kledingfonds. Wij stellen voor dat de kledingbijdrage verrekend gaat worden met de jaarlijkse contributie. De jaarlijkse contributie zal niet worden verhoogd of geïndexeerd voor het seizoen 2021-2022.

Voor teams die door sponsors niet worden voorzien van trainingspakken, geldt dat die leden individueel bij Sport-Inn welkom zijn, om met een korting van maar liefst 20% een origineel Robey HSC trainingspak aan te kunnen schaffen.

Waarom een kledingfonds:
Door te kiezen voor deze uniforme kledinglijn willen we: De uitstraling van de club verhogen; De kledingkosten verlagen; Gelijkheid in behandeling van de leden creëren; Meer sponsormogelijkheden bieden (meer inkomsten voor de vereniging). De voordelen van een kledingfonds: Ieder team speelt in hetzelfde tenue (niet allemaal tegelijk, maar over een langere periode gestreken). Altijd een tenue beschikbaar voor de spelers (minder zorg voor/door leden). Gelijke behandeling recreatieteams en selectie (prestatie) teams. Aan het begin van het seizoen wordt per elftal een tas met HSC shirts, broeken en sokken uitgereikt aan de begeleiding. De leider tekent voor ontvangst van de kleding. Aan het eind van het seizoen zal er controle op de aantallen plaatsvinden. En waar nodig worden bijbesteld.

Mochten er vragen zijn over het bovenstaande, zijn wij uiteraard graag bereid deze te beantwoorden.

We kijken uit naar een hopelijk leuk, succesvol en sportief voetbalseizoen 2021/2022.

Namens het bestuur.
V.V. HSC