vv HSC gaat voor 7 jaar een kledingdeal met Robey aan!

2 mei 2021 11:15

vv HSC gaat vanaf komend seizoen met Robey kleding spelen en is met Robey een 7-jarige deal overeengekomen! De gehele vereniging van jong tot oud zal vanaf komend seizoen door Robey in nieuwe tenues worden gestoken! Dit geeft de vereniging een enorme uniforme uitstraling! “Hier kunnen we met elkaar enorm trots op zijn!” aldus voorzitter Nijland.

Robey zal in samenwerking met Sport-Inn uit Hoogezand de tenues aan onze vereniging gaan leveren. Hans Nijland: “Ook hier hebben we weer voor de plaatselijke ondernemer gekozen! Dat is iets waar we als HSC voor willen staan, maatschappelijk bezig zijn en als het kan kiezen voor ondernemers binnen de eigen gemeente!” Ook Robey vertegenwoordiger Joey Seip heeft een HSC achtergrond, hij speelde enkele jaren in het eerste elftal van HSC en is dan ook ontzettend trots dat HSC vanaf komend seizoen in zijn kleiding gaat spelen! Afgelopen zaterdag waren Joey Seip van Robey en Sport-Inn eigenaar Menno Geschiere ook aanwezig bij de training van Marianne Timmer. Na afloop van de training presenteerden zij alvast het nieuwe tenue van de dames! We hopen op een mooie samenwerking en kijken als vereniging al uit naar komend seizoen!

772DB42F-A0C5-4269-88E0-FB83C04761B4.jpeg

4F84E6BF-B2EA-4A3E-A919-2CBAF9643B9F.jpeg