Sponsorcommissie zet komende weken enkele sponsoren in het zonnetje!

14 maart 2021 9:00

De sponsorcommissie zet de komende weken enkele ‘vaste’ sponsoren in het zonnetje. Het gaat om sponsoren die al erg lang met onze club verbonden zijn! Als club zijn we ontzettend blij met deze vaste kern van sponsoren!

Aries Platje & Koos Galdermans gingen afgelopen week op bezoek bij Marjolein van Dam-Wolbrink eigenaresse van Evelyn Novacek CD, Vinyl en DVD zaak gevestigd aan de Meint Veningastraat in Hoogezand! Namens onze club bedankt voor de vele jaren steun en hopelijk op nog vele nieuwe jaren! #onzeclub #vvhsc

93BF70F7-17AD-42F7-B243-2CF6B146C611.jpeg