Familiedag / Vrijwilligersdag op 1 Juli met zeskamp & bbq!

17 juni 2023 11:00

Aan alle vrijwilligers, leden en hun familie van vv HSC,

Zeskamp en barbecueën! Zo willen we het voetbalseizoen 2022-2023 met alle spelers, leden, vrijwilligers en hun familie afsluiten.
Doe gezellig mee! Opgeven / aanmelden kan tot zaterdag 24 juni!

Zaterdag 1 juli is gekozen voor dit festijn.
We starten om 15:00 uur met de zeskamp en vanaf +/-18.00 uur gaan we barbecueën.
Geef je met een team op voor de zeskamp. Een team bestaat uit minimaal 4 en max 6 personen
Het meedoen aan de zeskamp is gratis. Voor het beste team is er een prijs te winnen!

De BBQ kost €12,50 per persoon, vanaf 10 jaar.
Kinderen tot en met 9 jaar betalen €7,50 per persoon.
Voor de vrijwilligers van v.v. HSC wordt dit bedrag door de vereniging betaald. Hun familieleden die meedoen betalen wel.
De opgave stroken kunnen worden ingeleverd in de kantine, bij opgave te voldoen!!

Geef je op voor het zeskamp en/of barbecue.  Als je niet mee wilt doen aan de zeskamp kun je, je ook alleen opgeven voor de barbecue.
Maak snel een team en geef je op: uiterlijk zaterdag 24 juni.

Download hier het opgaveformulier:

Opgave formulier zeskamp/bbq