GEZOCHT! Een wedstrijdsecretaris voor onze jeugd.

22 mei 2023 19:00

Bert van Zanen heeft ons medegedeeld te stoppen met deze functie, omdat hij dit niet kan combineren met (zijn nieuwe) baan. We vinden het ontzettend jammer dat Bert moet stoppen met deze functie, maar begrijpen uiteraard zijn keuze.

Hierdoor zijn we op zoek naar iemand die zijn taken over wil nemen. De functie wedstrijdsecretaris is belangrijk, want hier ligt de basis voor alle jeugdwedstrijden van de club. De functie zal ongeveer 2-3 uur per week kosten (afhankelijk van de periode in het seizoen).
Op de poster is veel informatie te vinden, maar als er vragen zijn kan er altijd geïnformeerd worden.

Vriendelijke groet,
Het jeugdbestuur