HSC zaterdag 3 op ESPN? Help mee stemmen!

4 april 2023 20:30

HSC zaterdag 3 live op ESPN zien? Dat kan! Op vrijdag 9 juni kunnen wij de wedstrijd van ons leven spelen tegen FC de Rebellen!

VriendenLoterij en ESPN bieden jou met je team de kans om de Wedstrijd van je Leven te spelen.

Verzamel zoveel mogelijk stemmen voor jouw team en wie weet spelen jullie onder leiding van scheidsrechter Bas Nijhuis op vrijdag 9 juni bij jouw eigen vereniging tegen de oud-profs van FC de Rebellen met o.a. Royston Drenthe, Pascal Bosschaart en Ali Boussaboun. De wedstrijd wordt live uitgezonden door ESPN, inclusief voor- en nabeschouwing, interviews van Hans Kraaij jr en wedstrijdcommentaar van Koert Westerman.

Om deze wedstrijd binnen te slepen hebben wij zo veel mogelijk stemmen nodig, dat kan via onderstaande link:

Stem op HSC 3!

Meer informatie over deze wedstrijd vind je op: www.dewedstrijdvanjeleven.nl

Alvast bedankt en hopelijk tot op ESPN!

HSC Zaterdag 3