Informatie over contributie voor seizoen 2022-2023.

20 juni 2022 20:30

In de Algemene Ledenvergadering van afgelopen mei is besloten een kleine verhoging door te voeren in de contributies. Dit door de stijgende kosten voor de club denk hierbij bijvoorbeeld aan de energiekosten, maar ook door de huidige inflatie zijn we hierdoor genoodzaakt. Voor spelende leden komt daarbij dat komend seizoen zoals afgesproken het kledingfonds 15 euro bedraagt. Dit was afgelopen seizoen nog 10 euro. Hiervoor levert de club voor ieder team/lid een shirt, een broek en voetbalkousen van Robey in samenwerking met Sport-Inn Midden-Groningen. Op onze contributie pagina is alles weer up to date gemaakt voor het aankomende seizoen. Hier kunt u dus alle informatie weer vinden aangaande de contributie bedragen.

Contributie pagina seizoen 2022-2023

Hopende dat er voor een ieder nu duidelijkheid is.

Het bestuur.