Familiedag HSC zaterdag 25 juni!

10 juni 2022 8:00

Beste leden, niet-spelende leden en vrijwilligers,

Het voetbalseizoen 2021-2022 loopt bijna weer op zijn eind. Eindelijk hadden we weer een jaar waarin alle competities konden worden afgewerkt! Eindelijk weer beleving op ons sportpark, zoals we het graag zien! Het einde van het seizoen willen we daarom mooi en gezamenlijk afsluiten en wel op zaterdag 25 juni! Deze dag beginnen we met de dag van het sportpark Henk Bruins waarin HSC, LTC NOHN, Krathos en Let's Move Fitness en Fysiotherapie activiteiten en clinics gaan geven voor jong en oud op ons mooie sportpark! De toegang is voor iedereen geheel gratis. De dag van het sportpark Henk Bruins duurt tot ongeveer 16.00 uur in de middag, waarna er bij HSC aansluitend de jaarlijkse Familie(dag) & bbq wordt georganiseerd. Naast de barbecue wordt er net als altijd ook weer een klein voetbaltoernooi gehouden hiervoor kun je je inschrijven als team (zie bijgeleverde opgaveblad). Het opgave formulier voor deze familiedag staat onderaan in deze nieuwsbrief, maar zal tevens ook in ons clubhuis liggen. Vrijwilligers kunnen deze avond op kosten van HSC aan de barbecue deelnemen. Anderen kunnen zich opgeven voor een bedrag van 10 euro per persoon en kinderen tot 11 jaar voor 5 euro. Eventuele consumpties zullen echter wel voor eigen rekening blijven. Wij hopen jullie allemaal te zien op deze dag, om weer een mooi seizoen met zijn allen als 'HSC Familie' aftesluiten!

Bestuur, activiteitencommissie & horecacommissie HSC

Of download het opgave formulier hier:

Opgave formulier familiedag HSC

08E20958-C658-4B4A-9010-E4D7B0D4BA41.jpeg