Enquête voor leden, niet-spelende leden en vrijwilligers van HSC.

17 maart 2022 13:00

Beste leden, niet-spelende leden en vrijwilligers,

HSC is volop in ontwikkeling, zowel qua verbetering van het sportpark en clubhuis als ook op voetbaltechnisch vlak. Het bestuur is bezig om in de nabije toekomst een nieuw actueel beleidsplan op te zetten.

We hebben daarbij jullie input heel hard nodig! Hiervoor hebben we een enquete opgesteld en dit gaat mede als leidraad dienen voor het nieuw te herschrijven beleidsplan, zodat we de komende jaren weer vooruit kunnen. De enquête is bedoeld om ook (jeugd)leden mee te laten denken welke richting we opgaan in de komende jaren. (Ouders van) jeugdleden en alle andere vrijwilligers worden uitdrukkelijk gevraagd te reageren op deze enquête. We vragen hiervoor ongeveer 10 tot 15 minuten van jullie tijd, om mee te werken aan de toekomst van HSC. Het eerste deel van de enquête zijn enkele algemene vragen en daarna zullen het specifieke vragen zijn over HSC. Uiteraard zullen wij als bestuur een terugkoppeling geven van de resultaten. Het invullen van deze enquête kan t/m 26 maart!

Start hier de enquête!