Deelnemers

Voor het 20e Bosma & Schuur Jeugdtoernooi is HSC er weer in geslaagd om weer enkele mooie betaalde voetbal organisaties en regionale clubs naar het sportpark Henk Bruins in Sappemeer te halen. Het Jeugdtoernooi zal plaatsvinden op zaterdag 26 en zondag 27 augustus 2023. Ook dit jaar is AFC Ajax met 5 teams weer enorm vertegenwoordigd op dit prachtige jeugdtoernooi! Hier zijn we als HSC enorm trots op! We hopen weer op een prachttoernooi waar wij als HSC iedereen weer gastvrij zullen ontvangen! Welke clubs er mee doen en hoeveel teams per leeftijdscategorie valt hieronder te lezen. We wensen jullie zaterdag 26 en zondag 27 augustus allemaal veel voetbalplezier op ons mooie sportpark Henk Bruins in Sappemeer.

Voor deze 20e editie van het Bosma & Schuur Jeugdtoernooi zijn er maar liefst:

• 10 verschillende BVO's (Die met 38 teams mee doen aan dit fantastische jeugdtoernooi)
  • 7 regionale clubs (Die met 13 teams mee doen aan dit fantastische jeugdtoernooi)

De BVO'S

Aantal teams per leeftijdscategorie:

Club / Leefijds Categorie JO 9 JO 10 JO 11 JO 12
AFC AJAX 1 2 2
PSV   1
Royale Union Saint-Gilloise   1 1 1
Werder Bremen 1 1 1
FC Groningen     1 2
SC Cambuur   2 2 2